۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان را برای قوت قلب مسلمانان غزه برپا کنیم

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان را برای قوت قلب مسلمانان غزه برپا کنیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همزمان با ۱۳ آبان راهپیمایی باشکوهی برای محکومیت جنایات اسراییل و دادن قوت قلب به مسلمانان مظلوم غزه و لبنان برپا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در سومین جلسه ستاد استانی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه سه نهاد دست‌اندرکار گرامیداشت این روز هستند.

وی افزود: حوزه علمیه به دلیل سالروز تبعید حضرت امام (ره) و آن فریاد و خروش ایشان علیه مصونیت قضائی مستشاران آمریکا در این ماه صورت گرفت، دانشگاه‌ها به‌خاطر تسخیر لانه جاسوسی به‌وسیله دانشجویان پیرو خط امام آموزش و پرورش هم پرسابقه‌ترین عنصر در ۱۳ آبان بوده است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: ما باید به مطالبات رهبری در زمینه بسیج دانش‌آموزی توجه کنیم و از جمله اینکه گلایه کردند که چرا اسناد لانه جاسوسی در متون درسی و دانشگاه‌ها نمی‌آید و ایادی استعمار تمام نسخه‌های آن را جمع‌آوری کردند درحالی که برای این ۸۰ جلد کتاب زحمات فراوانی کشیده شده و از برگه‌های رشته رشته شده جمع‌آوری شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید براساس ۱۳ آبان تبیین و روشنگری داشته باشیم.

وی با گرامیداشت روز ۱۴ آبان روز مازندران گفت: اولین حکومت اهل بیتی علوی قبل از آغاز دوران غیبت در اینجا شکل گرفته است و در جدول هفته روز مازندران باید یک روز به نام علما و روحانیت باشد چرا که اینها از برجستگی‌های بزرگ استان هستند.

وی یادآور شد: هجمه‌های اخیر اسرائیل نه باید کوچک شمرده و نه باید بزرگ‌نمایی شود، البته باید محاسبات غلط آن‌ها به هم بخورد و قدرت جمهوری اسلامی و این مردم عزیز به آن‌ها تفهیم شود و یک راهپیمایی باشکوه برای قوت قلب غزه، لبنان و جبهه مقاومت برپا کنیم‌.

کد خبر 6271500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha